Veelgestelde vragen omtrent het Corona virus

Veelgestelde vragen omtrent het Corona virus

V: Hoe lang blijft FeelGoodClub AeroFitt gesloten?
A: Zoals de situatie nu is, zijn wij zeker gesloten tot september 2020. Wij en onze branchevereniging verzetten ons tegen het besluit om fitnesscentra tot 1 september te sluiten. De sterke tegenbeweging is door de branchevereniging NL Actief opgestart, welke ervoor heeft gezorgd dat men het besluit inmiddels in heroverweging neemt. Deze heroverweging werd ook door Premier Rutte benoemd in zijn toespraak. Dit betekent dat deze mogelijkheden in overweging worden genomen en 1 september dus nog niet helemaal definitief is. Houdt onze website of onze Sociale media in de gaten voor verdere updates.

V: Vanaf 11 mei worden er buiten activiteiten en groepslessen aangeboden waar je natuurlijk welkom bent! Online reserveren is hiervoor verplicht. Kijk op www.aerofitt.nl/online-reserveren Voor alle informatie over de outdoorlessen.

V: Wordt er tegemoetkoming gegeven na sluiting van de clubs?

Wij bedanken jou voor het geduld, begrip en de tijd die je ons gegeven hebt om het een en ander uit te zoeken.  Wij bieden iedereen een passende tegemoetkoming aan. Je kan kiezen uit een van de onderstaande opties die het beste bij jou past.

Optie 1:  Hart voor AeroFitt

Ik begrijp dat dit een geval van overmacht betreft. Ik ga akkoord met het doorlopen van de incasso/betaling en ondersteun hiermee niet alleen AeroFitt, maar ook haar instructeurs en medewerkers, leveranciers en samenwerkingspartners. Als dank hiervoor ontvang ik een voucher t.w.v. 20 euro die te besteden valt aan Personal Training, voedingsbegeleiding of FITT artikelen in de AeroFitt shop.

De voucher ontvang je bij je eerst volgende bezoek op de club.

Optie 2: 50/50 regeling

Ik begrijp dat dit een geval van overmacht betreft, maar kies toch voor een 50/50 regeling. Zolang onze club gesloten is blijft AeroFitt de normale incasso/betaling voortzetten. Als we weer open gaan dan wordt 50% van de in de periode van sluiting betaalde contributie verrekend met mijn lidmaatschap.
Voorbeeld: AeroFitt is 6 weken gesloten geweest, dan wordt bij de eerstvolgende betaalperiode nadat we weer geopend zijn 3 weken niet in rekening gebracht.

Optie 3:  Sportief

Ik begrijp dat dit een geval van overmacht betreft. Ik ga akkoord met het doorlopen van de incasso/betaling. Ik kies voor een sportieve optie en dat is een gratis deelname aan het Vitaal programma of Sixpackchallenge  t.w.v. 39,95**inclusief voedingsbegeleiding. Beide programma’s zullen in de eerste week juni starten. Ik ondersteun hiermee niet alleen AeroFitt, maar zorg er ook voor dat ik weer op een verantwoorde en gezonde manier van start ga.

Optie 4: buitenactiviteiten (NIEUW)

Vanaf 11 mei kan ik gebruik maken van een buiten aanbod van activiteiten en lessen, daarom kies ik nu voor optie 4 en steun ik AeroFitt voor 100%

(Alleen voor de periode 15 maart tot 11 mei, zal de tegemoetkoming van 50% met mij worden verrekend.)

Klik hier om voor optie 4 te kiezen!

WAT MOET IK DOEN?

Wanneer je nog geen keuze hebt doorgegeven kan je dit nu direct hier doen:

KIES HIER JE TEGEMOETKOMING

Heb je niets doorgegeven aan ons dan hebben we de 50/50 regeling voor je genoteerd, maar wil je ons alsnog steunen met een Hart voor AeroFitt of kiezen voor de sportieve tegemoetkoming, dan kan dit alsnog en waarderen we enorm!

V: Kan AeroFitt mijn lidmaatschap niet bevriezen?
A: Op basis van de huidige situatie kunnen we helaas je lidmaatschap niet zomaar bevriezen.

V: Ik wil opzeggen. Kan dit direct of pas aan het einde van mijn lidmaatschap?
A: Wat jammer om te horen dat je je lidmaatschap op wilt zeggen!
De huidige situatie is volgens onze Algemene Voorwaarden geen geldige reden om je lidmaatschap per direct op te zeggen.

V: AeroFitt heeft de automatische incasso gedaan, terwijl de clubs dicht zijn?
A: Ja, we zijn bewust van dit ongemak voor onze leden en daarom bieden wij nu iedereen een passende tegemoetkoming aan.

V: Ik wil graag thuis trainen om fit te blijven? Hoe doe ik dat?
A: In de tussentijd proberen wij jou op afstand zoveel mogelijk alternatieven aan te bieden om in beweging te blijven:
–  je kunt jouw voor- en achternaam mailen naar fitsnack@aerofitt.nl om een inlogcode te ontvangen voor trainingsvideo’s, voedingstips en educatie op je tv/laptop/telefoon.
–  op Facebook en Instagram kun je filmpjes / tips bekijken van de AeroFitt instructeurs die ze speciaal voor jullie hebben gemaakt en die thuis kunnen worden uitgevoerd.
– Volg GRATIS Home Workouts van Les Mills
– Volg onze live lessen via het Facebook kanaal.

V: Is Personal Training wel mogelijk?
A: Ja wij mogen weer personal training aanbieden.